۴ دقیقه
تزریق چربی در گونه

تزریق چربی در گونه

آنچه می خوانید...

گونه های برجسته و پر باعث زیباترشدن چهره می گردد. خوشبختانه با روش های غیرجراحی مانند تزریق چربی می توانید گونه های خوب را برجسته نمایید. تزریق چربی در گونه چه مزایایی دارد؟ این روش  شامل چه مراحلی می باشد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و مراحل تزریق چربی در گونه آشنا کنیم.

فرم دهی گونه با تزریق چربی

ممکن است شما دوست داشته باشید  یکی از روش های جوانسازی صورت و تزریق ژل را انجام دهید، ولی نخواهید لیفت صورت با نخ یا یکی از روش های جراحی صورت را انجام دهید روش تزریق چربی یکی از روش های موثر برای بازگشت جوانی و زیبایی به صورت شما است. این روش می تواند به بازسازی پوست شما در نواحی مختلف صورت مانند گونه ها، چانه و زیر چشم کمک می کند و می تواند باعث حجیم سازی لب هایتان شود.

تزریق چربی در گونه عمدتا به عنوان یک روش ایمن تلقی می شود زیرا جراحی عمده ای را شامل نمی شود. همچنین در بسیاری از موارد چربی تزریق شده در صورت پس از مدتی جذب بدن می شود بنابراین ممکن است برخی از جراحان میزان چربی بیش از حد نیاز را به ناحیه مورد نظر تزریق کنند.

امروزه تزریق چربی در گونه هم از روش های پرطرفداری در میان بانوان می باشد که به منظور  کاشت گونه و حجیم شدن نواحی گونه به کار می رود. این روش را می توان همزمان با دیگر روش های دیگری مانند تزریق چربی زیر چشم انجام داد.

تزریق چربی در گونه
تزریق چربی در گونه

بهترین کاندیدا برای تزریق چربی در گونه

بهترین کاندیدا برای تزریق چربی در گونه افرادی هستند که صورت و گونه هایی لاغر و فاقد حجم دارند و می خواهند در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از روشی ایمن حجم نواحی گونه خود را افزایش دهند و به دنبال آن زیبایی چهره شان افزایش یابد.

 

مراحل تزریق چربی در گونه

  • این روش به صورت سرپایی قابل انجام است.
  • در ابتدا از نواحی خاص بدن مانند شکم و ران چربی گرفته می شود.
  • سپس چربی گرفته شده تصفیه می شود به طوری که مایعی زردرنگ و شفاف به دست آید.
  • سپس متخصص پوست و مو و زیبایی با استفاده از ابزاری به نام کانولا این چربی را در دو طرف صورت و گونه ها تزریق می نماید.
  • نتیجه تزریق چربی در گونه پس از انجام آن قابل مشاهده می باشد و بیمار می تواند پس از انجام تزریق چربی به فعالیت روزمره خود همانند سابق بپردازد.

مزایای تزریق چربی در گونه

  • از روش های جوانسازی پوست می باشد و موجب افزایش زیبایی چهره می گردد.
  • باعث بهبود لاغری در نواحی گونه و افزایش حجم این ناحیه می شود.
  • تزریق چربی در گونه می تواند باعث تقارن در دو طرف صورت شود.
  • این روش کامل بی خطر و کم تهاجمی می باشد زیرا چربی از بافت های بدن خود فرد به دست می آید.

عوارض تزریق چربی در گونه

تزرق چربی در گونه هیچ عوارضی به همراه ندارد و فقط ممکن است کمی کبودی و درد در ناحیه تزریق ایجاد شود که با مراقبت های صحیح پس از چند روز برطرف خواهد شد.

البته شایان ذکر است تزریق چربی در گونه نیازمند مهارت بالای بهترین متخصص پوست و مو می باشد و حتما باید تحت نظر متخصص پوست حاذق و باتجربه انجام گیرد.

مراقبت های پس از تزریق چربی در گونه

  • پس از تزریق چربی در گونه نیاز است از کمپرس سرد به مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت استفاده شود تا کبودی و تورم در این ناحیه هرچه سریعتر برطرف گردد.
  • معمولا متخصص پوست از بیمار می خواهد تا ۱۲ ساعت از آرایش کردن گونه ها پرهیز کند.
  • همچنین پس از تزریق چربی فرد باید تا چند روز از قرار گرفتن در معرض آفتاب به مدت طولانی و رفتن به مکان هایی مانند سونا و جکوزی خودداری کند.

هزینه تزریق چربی در گونه

هزینه تزریق چربی در گونه با توجه به فاکتورهای متعددی مانند میزان تزریق چربی و دستمزد متخصص پوست و هزینه های کلینیک تعیین می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه تزریق چربی در گونه و سایر موارد می توانید با شماره های مندرج در سایت دکتر الهه لطفی متخصص پوست و مو و زیبایی تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

تزریق چربی در گونه روشی بی خطر و کم تهاجمی می باشد که به منظور کاشت گونه حجیم کردن آنها انجام می گیرد. امروزه بسیاری از افراد برای انجام این روش به کلینیک های زیبایی مراجعه می نمایند.

 

 

 

دکتر الهه لطفی

متخصص پوست، مو وزیبایی
دارای مدرک تخصص پوست از دانشگاه علوم پزشکی ایران
دارای مدرک MD از دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران
سابقه فعالیت در مرکزتحقیقات سلول های بنیادی از سال 1387 تا کنون
انجام پروژه با عنوان مقایسه شیوع عفونت هلیکوباکتر پیلوری در بیماران مبتلا به رزاشیا دارای مدرک AMC (Australian medical test)
عضو فعال انجمن مرکزتحقیقات سلول های بنیادی از سال 1387 تا کنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان!